potřebuji poradit nějakou poradnu pro drogově zavisl
alča
mam podezření že muj 19syn je zavislej na pervitinu schazí se s divnou partou lidi o kterych se řika že jsou drogove závislí strašně se změnilo jeho chovaní a začaly se my doma stracet věci budu vděčna za jakoukoliv radu dekuji předem

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu, že toto podezření je velmi skličující. Rozhodně doporučuji si přečíst obecné informace pro rodiče (viz přiložený odkaz níže). Dále doporučuji obrátit se na Kontaktní centrum a tam vše podrobněji řešit v osobním kontaktu, který skýtá více potřebného prostoru...
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Kontaktní centrum, Drug-out klub
Velká Hradební 13/47
Ústí nad Labem
Tel : 475 210 626, 475 211 483
Email: drugout@volny.cz
Kontaktní osoba:  Mgr. Radka Kobližková
Provozní doba:
PO 8,00 - 18,00
ÚT 8,00 - 18,00
ST 8,00 - 18,00
ČT 8,00 - 18,00
PÁ 8,00 - 16,00
Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog, poskytují mimo jiné i poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Jde o nezávazné služby, bezplatné a lze jich využít i anonymně. Do K-centra můžete přijít kdykoliv během provozní doby i bez objednání. Je samozřejmě, ale výhodou si nejdříve na uvedená čísla zavolat předem a na první konzultaci se dohodnout. Nebudete muset čekat, a pokud o Vás bude pracovník předem vědět, bude mít na Vás i dostatek času...
Více o tomto zařízení naleznete zde v přiloženém odkaze:  http://www.drugout.cz/kontaktni-centrum
Pokud by se synovo užívání potvrdilo a bylo by třeba např. zprostředkovat detoxifikaci a následně léčbu, tak i zde by Vám s tímto pomohli...
Zatím se mějte hezky. Pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, zda jste kontakt využila a jak se situace se synem dále vyvíjí. Držíme palce a přejeme dostatek sil, Vám i synovi.
S pozdravem Markéta K.