pernik
bedna
dobry den stala se mi jedna vec pred par hodinami cca 4 sem aplikoval pernik nitrozilne primo sem se trefil jako vzdy ale i tak se mi v miste udelala boule a vsechny moje svali jakoby s tvrdly na lytkach na brichu citim taky ze je jakysi tvrdsi a cca 3cm od pupku na kazde strane mam taky takovy mensi boule bricho me trosku divne boli moc spatne se mi dycha nosem skoro vubec nemuzu a hodne se prehrivam nemuzu skoro ani polknout a strasne chroptim proste cely svalstvo mam stuhly takovi a mirne jakoby nafoukli (fičim patek sobota snupem)a ted jak sem psal v noci sem si dal buchnu zadnou extremni davku jen tak do pohody beru cca 3,5 roku ztoho 2,5 roku nitrozilne a nikdy se mi tohle nestalo strasne se divim sem trochu vydesenej aby se me vevnitr neco nestalo je mozne ze to byl spinavej pernik?? nikdy se mi to nestalo tak se ptam a divim se co se to semnou deje prosim o radu diky moc

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Cením si, že se s problémem obracíte na naši poradnu a doufám, že jsem Váš dotaz zachytil včas.
Je sice pravdou, že stejná droga může působit různě na stejného člověka různě vzhledem k jeho momentálnímu stavu a dispozicím, ale Vámi popisovaný stav a obtíže nepatří k těm obvykle nejtypičtějším. Zřejmě jste si dal špatnou , znečištěnou drogu s chemickými, nebo fyzikálními nečistotami. Často se stává, že se nečistoty dostanou do těla nevhodnou znečištěnou, nebo infikovanou vodou, ve které se droga rozpouští. Vaše potíže ale mohou být také způsobené něčím zcela jiným, souvisejícím sice s požitím drogy, ale také s ním souviset bezpodmínečně vůbec nemusí. Radím Vám proto, navštivte okamžitě lékaře, případně si zavolejte záchranku, pokud se Váš stav průběžně nezlepšuje, nebo dokonce zhoršuje. Na možné nepříjemnosti plynoucí z možného "prozrazení", že jste uživatel teď nehleďte, nikdo Vám hlavu neukousne, důležité je, aby se Vám udělalo lépe a abyste se neocitl v ohrožení života.
Pokud čtete mou odpověď v době, kdy příznaky odeznívají a dělá se Vám lépe, navštivte lékaře i tak, aby bylo možno zabránit dalším možným komplikacím.
V případě, že jste nebezpečnou situaci celou přečkal a je Vám dobře, nikdy už podobně neriskujte, příště takové štěstí mít nemusíte.
V žádném případě si nedávejte látku, která vypadá podezřele, používejte sterilní "nádobí", rozdělávejte jen v čistých nádobkách, k rozpouštění drogy používejte jen sterilní fyziologický roztok, který dostanete v umělohmotných ampulkách k tomu určených v každém K - centru.
Napište nám prosím, jak jste dopadl, kdykoliv Vám rádi odpovíme na další dotazy.
Díky, přeji hodně štěstí a vše dobré,
Amrit Sen.