drogy
irena
před časem jsem psala,že syn propadl drogám,podala jsem mu pomocnou ruku,ale sliby chyby,tak jsem ho vyhodila z domů,je mu 30 let a nemá zájem respektovat pravidla,které jsem mu stanovila,já to těžce nesú,ale musím být nekompromisní,jak já se s tím vyrovnám,děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
je to smutné a vůbec Vám nezávidím Vaší situaci, kdy se musíte zajisté velmi obtížně vyrovnávat se situací syna,
situací Vaší a zejména s pocitem bezmoci.
Trvejte však na svém, jen tak můžete v tuto chvíli pomoci k tomu, že se může situace v dobré obrátit.
V předchozích dotazech Vám kolegyně posílala kontakty na odborná zařízení ve Vašem regionu, kam by bylo asi v tuto chvíli vhodné se obrátit. Sice jste situaci pro tento moment vyřešila, ale necítíte se dobře a bylo by dobré tam zajít - v tuto chvíli přinejmenším pro podporu, kterou jistě potřebujete a ujištění, že v tom nejste sama a můžete o tom s někým promluvit, svěřit se a nikdo Vás nebude odsuzovat, spíše bude mít pochopení pro Vaši situaci...
Přeji hodně štěstí Vám i synovi,
Amrit Sen.