Pervitin
Verča
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat na testovaní pervitinu z moči a se slin.Mám přítele který za dva měsíce parkrát šnupal pervitin.Za jeden měsíc to bylo 2x plus jednou olízl kartu.Chci si koupit test na pervitin..Bud se slin nebo s moči.Chci mu věřit že nebere ale jistota je jistota.Měla jsem čas se rozmyslet jestli sním zůstanu..A já myslím že ano pod podmínkou že mu budu dělat namátkové kontroly.Možná se vám to zdá divné,ale já o něho stojím.A nevím jestli bude schopný stým přestat.Na marihuanu jsem si zvykla ale na pervitin rozhodně ne.Tak ted k dotazu.Jak dlouho trva něž se pervitin vypaří se slin?A moči? Předem strašně moc děkuji za odpověd.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Naprosto rozumím Vašim obavám, oceňuji Váš přístup a chápu i to, že chcete zůstat s někým, koho máte ráda.
Než s testováním začnete, určete Vám oběma, ale zejména sama sobě jasné mantinely, které nepřekročíte a které hlavně vy sama dodržíte. Jinak by celá záložitost s testováním už předem zcela pozbyla smyslu a jen byste si přivodila nerváky a spoustu nepříjemných situací, nehledě na to, že byste mohla donekonečna zůstávat v neřešitelném vztahu plném neštěstí s tou vyhlídkou, že byste mohla být pervitinem bezprostředně ohrožena i vy.
Orientační údaje o detekci pervitinu:
Moč:  3 až 21 dní
Sliny: 1 až 3 dny
Krev: 1 až 3 dny
Týká se občasného užívání, při častějším se doby možného záchytu prodlužují.
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověď užitečná,
rádi odpovíme na další dotazy.
Přeji hezké léto a méně starostí,
Amrit Sen.