Jak najit praci
nati
Dobri den. Odesel jsem z lecby z komunity a nejak se mi nedari najit praci. Dochazim se k vam lecit. Mam zaznam v restriku a nemam skolu.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
rozumím a chápu Vaší obtížnou situaci. Je to zkouška vytrvalosti a odhodlání. Píšete, že jste odešel z léčby v komunitě, což jestli správně chápu znamená, že jste odešel před ukončením a docházíte se k nám léčit. Promiňte, jestli se pletu, vím jen, že většinou ten, kdo léčbu dokončí, je v doléčovacím programu, kde má čas i částečnou pomoc při hledání zaměstnání, dále pak i zázemí k tomu, aby se rozhodl co a jak dál, pracoval na tom, případně aby si našel bydlení a podobně.
Tedy, věnujte hledání zaměstnání pravidelně denně i několik hodin, doba je zlá. Pravda je taková, že většina z klientů si práci nakonec najde. Docházíte li k nám, jste nejspíš v Praze, kde je volných pracovních míst nejvíc. Hledejte na Internetu, v Annonci, telefonujte, pište, posílejte maily, obcházejte pohovory, nepolevujte. Překvapuje mě, že jako náš klient nemáte kontakt na naší pracovní agenturu, kde Vám dozajistě pomohou, nebo alespoň poradí, jak na to, včetně toho, že Vám pomohou napsat pracovní životopis tak, aby byl funkční, praktický a pro Váš záměr co nejpoužitelnější.
I s komplikací záznamu v rejstříku trestů místo najít lze, alespoň stabilizační, takové, které Vám umožní osvojit si pravidelné pracovní návyky a to, že je normální a nezbytně nutné k žití nést odpovědnost sama za sebe.
Časem se můžete znova rozhlížet a hledat vhodnější, lépe placené, či zábavnější zaměstnání.
Kontakt na Pracovní agenturu PSA:
http://www.sananim.cz/pracovni-a-socialni-agentura-(psa).html
Štítného 710/30
130 00 Praha 3
tel.: 222 954 098
provozní hodiny: každý všední den 9 - 17 hodin.
Ptejte se lidí kolem sebe, přátel, známých i jejich známých.
Napište nám, jestli Vám naše odpověď byla užitečná, rádi odpovíme na další dotazy.
Přeji hodně úspěchu, kuráže a trpělivosti,
Amrit Sen.