Svinstvo jmenem Heroin
Alice
mam jeden dotaz kamaradka mi nedavno oznamila ze si parkrat (resp.dvakrat mozna trikrat) zakourila herak vim co je herak za svinstvo a chtela bych vedet jestli je na tom tagova zavislost jako kdyz si ho clovek slehne...Nebo-li jestli na tom uz muze byt psychicky nejak zavisla.....Mam strach ze do toho spadne..A chtela bych ji s toho dokud nebude pozde vytahnout jestli to vubec jeste pujde...Diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Závislost vzniká stejně dobře na kouření jako na injekční aplikaci. Taky ale platí, že závislost nevzniká tak úplně snadno. Na to aby se stal člověk závislým se musí nějaký ten týden snažit - pravidelně si aplikovat a pak obyčejně nejdříve za 1 měsíc, ale spíše tak za 3/4 roku se dostaví první odvykací obtíže. Takže vaše kamarádka by se měla rozhodnout, jestli to byl jedbnorázový experiment, nebo bude v užívání pokračovat. Zatím je to ve fázi, kdy se ještě rozhodobvat může. Co se týče vás, tak cítím, že byste jí ráda pomohla. Pokud mohu mít dobrou radu - nabídněte, ale nevnucujte. Rozhodnout se musí sama. A dejte si pozor. Mám spoustu klientů, kteří začali svou drogovou karieru právě pomocí padlému kamarádovi nebo kamarádce. :-)