Piko
nepoviem
Dobrý deň.
POslednu dobu ma strašne bolia nohy. Od kolien po členky citim tlak . Par krat sa mi stalo že som sazobudil na to ako mi skače noha, alebo na neprijemny krč.
Som uživateľ pervitinu. POslednu dobu cca 8 mesiacov uživam pravidelne , teda denne.
Chcel by som sa opytať, či to ma nejaky vplyv respektivé počul som syndrome ne pokojných nôh, ale neviem či by to suviselo nejako s tym.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
příznaky a potíže které popisujete nejsou při dlouhodobějším, tím spíše při nepřetržitém užívání pervitinu nijak neobvyklé, tudíž s Vaším užíváním s největší pravděpodobností souvisí.
Váš organizmus je nejspíš přetížený, pokud toho často hodně nachodíte, platí to dvojnásob.
Nejspíš Vám chybí zdravá a pravidelná strava, podepsat se mohlo i nedodržování pitného režimu, nedostatek vitamínů a minerálů, spánku a odpočinku. Chcete li, dokud to půjde, pokračovat v drogovém maratonu, určitě zvolněte.
Spěte pokud možno každý den, a když to nepůjde, nikdy nebděte déle, než přes jednu noc, spánek pak o to protáhněte. Zkuste Vaší jízdu prokládat čistými dny. V opačném případě se mohou k Vašim zdravotním a možným sociálním problémům velmi brzy přidat i problémy psychické.
Kupte si v lékárně trojkombinaci vápník - hořčík - zinek Forte, obohacenou o vitamin D3. Jezte jednu tabletu denně, vaše křeče by pak měly za krátkou dobu ustat.
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověď užitečná, rádi odpovíme na další dotazy.
Přeji vše dobré,
Amrit Sen.