Pervitin
Carol
Myslela jsem si, že nejsem závislá, teď jsem bez toho asi měsíc a půl. Mám o tom sny a chutě. I přes to, že vim, že mě čeká psychóza jako vždycky při posledních užití. Ale vážně ty špatný stavy nechci už znova nikdy zažít... Hrozně bojuju s tim, abych nenapsala někomu s kym jsem brala, ale ukončila to. Nevim vůbec jak to zvládnout...

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
velice si cením a obdivuji, že bojujete. Píšete, že jste mívala po požií pervitinu toxické psychózy.
Tím spíš kvituji Vaše rozhodnutí.
Posoudit Vaši případnou závislost bez dalších potřebných informací nedokážu, ale i z toho mála, co o sobě píšete si trofám odhadnout, že Vaše další abstinence nebude úplně bez potíží.
Chcete li si daší abstinenci udržet, doporučuji se poradit s odborníkem některého ze zařízení zabývajícího se drogovou problematikou ve vašem okolí. Nejlépe bude, sjednáte li si co nejdříve telefonicky schůzku, případně navštívte zařízení rovnou v jeho provozních hodinách.
Tyto služby jsou bezplatné a lze je využívat i anonymně.
Kontakty:
Kontaktní centrum AURITUS
Farní charita Tábor
Klokotská 114, Tábor, 390 01
telefon: +420 381 255 999
Mgr. Hana Vojtěchová
http://www.auritus.cz
Kontaktní centrum
o.s. PREVENT
tř. 28. října 1312/16
370 01 České Budějovice
tel.: +420 725 349 353, nebo +420 387 201 738
Bc. Olga Hanoušová
http://www.os-prevent.cz/
Nebo navštivte některé ze zažízení našeho občanského sdružení SANANIM, které provozuje i tuto poradnu.
Kontaky najdete pod odkazy na titulní straně Poradny,
nebo na:
http://www.sananim.cz/
nejlépe:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
tel.: +420 283 872 186
Provozní hodiny najdete pod odkazy.
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověď užitečná,
rádi Vám odpovíme na další dotazy.
Držte se, moc Vám fandím.
Hodně štěstí a úspěchu ve Vašem počínání přeji,
Amrit Sen.