drogy 1
petra
dobry den predem dekuju za odpoved ale zapomela jsem dodat ze jsem dostala krece jak jsem podotkla ze jsem se vzrcadle videla jak fetacka nic me stale neboli jen hubnu ,tak jsem se chtela zeptat jestli ten zivi sen ze jsem fatacka se mohl uskutecnit nebo ne, moje krev je cista i moc mam v poradku brneni tela a mohu se zeptat jestli me muzou videt lidi jinak a ja sebe taky jinak asi mi to vlezlo i na mozek kamaradka mi rika ze jsem se stoho pomatla .... dekuji za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
fandím Vám, ale přiznávám se, že Vašemu dotazu téměř vůbec nerozumím, z toho jak jste jej zformulovala lze spolehlivě vyčíst jen to, že jste zřejmě velmi rozrušená. Nevím jak dlouho abstinujete, ani jak dlouho, jak moc, kolik a jak často jste drogy, resp. pervitin, jste užívala. Pomohlo by mi i vědět, kolik je Vám let. Píšete o křečích, těmi se často po delším užívání projevuje vyčerpaní organismu nedostastečně zásobovaného tekutinami, potravou, vitamíny, minerály, odpočinkem a spánkem. Dejte tedy tělu pokud možno vše, kromě drog, čeho si žádá. Brnění těla pociťují často také dlohodobější uživatelé pervitinu v první fázi abstinence. Nejsou to abstinenční příznaky, ale je to stav, kdy se tělo po předchozím huntování dává samo dopořádku, typické jsou s tím související výkyvy krevního tlaku. Píšete, jestli jsem správně pochopil, o živém snu, ve kterém figurujete coby feťačka, na tom přeci není nic neobvyklého, naznačuje to přinejmenším to, že jestli drogy už neberete a nechcete feťačkou být, máte před sebou ještě kus práce, abyste se tak mohla začít skutečně cítit. Chtít to, je sice hezké a chvályhodné, v tom Vás všema deseti s obdivem na dálku podporuji, ale samo o sobě to zřejmě nebude stačit. Jestli se chcete dozvědět, jak Vás vidí a jak Vás vnímají jiní lidé, pak nejspolehlivější metodou bude se jich na to otevřeně zeptat. Vaše kamarádka Vám tedy řekla, že Vás vnímá jako pomatenou z předchozího braní drog, váš dotaz na mě působí, nezlobte se, prosím, obdobně. Proto Vám radím, abyste pokud si chcete Vaší abstinenci spolehlivěji udržet a zejména proto, abyste získala potřebný klid ve Vašem dalším počínání, navštívila některé ze zařízení, které se zabýva drogovou problematikou ve Vašm okolí. Tam Vám odborník poradí, jaké nejlepší účinné kroky můžete podniknou k tomu, abyste se zklidnila, usadila a začala se cítit lépe. Tyto služby jsou bezplatné a lze je poskytovat i anonymně.
Napíšete li nám ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebný vhodný kontakt pomůžeme najít.
Kontakt můžete vyhledat i sama, například na webu Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti pod rubrikou Mapa pomoci na www.drogy-info.cz Otevřít odkaz v novém okně
kde jej můžete najít podle oblasti, regionu, nebo podle typu zařízení.
Pokud si nejste jistá, jaká služba by ve Vašem případě byla nejvhodnější, podívejte se do rubriky
Pomoc a léčba, případně případně pod dalšími odkazy na titulní straně naší poradny najdete informace o jednotlivých typech péče.
Jste li z Prahy, nebo okolí, můžete se obrátit na některou ze služeb našeho občanského sdružení SANANIM, které provozuje i tuto internetovou poradnu: www.sananim.cz Otevřít odkaz v novém okně
Napište nám, jestli Vám naše odpověď byla užitečná, rádi odpovíme na další dotazy.
Přeji hodně štěstí a vše dobré,
Amrit Sen.