Podivuhodné
DarkFreakz
Dobrej, kamaradka zkusila poprvé pervitin, a nic moc jí to neudělalo, necitila žádnou změnu, tak se chci zeptat jestli je možné jestli je třeba vůči tomu nějak imuní nebo něco ? Ps. já ho měl taky a fungovalo to. tak mi to přišlo divné.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Nevíme o konkrétním případu, kdyby byl člověk vůči pervitinu zcela a trvale imunní. Podobně jako vůči působení ostatních látek je však každý jeden organismus různě vnímavý, resp. účinek jedů, drog, léků a dalších chemických látek může být velice individuální. Nehledě na to, že, jestli chápu správně, měli jste oba ve stejnou dobu stejnou látku, záleží velice i na momentální fyzické i psychické kondici uživatele, dále pak podle způsobu aplikace i případně na tom, co jedl a co pil.
Napište nám, jestli Vám naše odpověď byla užitečná,
rádi Vám odpovíme na další dotazy.
Hezké léto přeji,
Amrit Sen.