Otázka
stormtrooper
Dobrý den chtěl bych se zeptat konzumuji alkohol přibližně 5 let od svých 15let.Poslední dobou většinou při kocovině se mě stává něco jako bych byl já ve své hlavě a přes oči sledoval na gauči nějaky film(normální činnosti)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Z Vašeho příspěvku není úplně zřejmé, na co se vlastně ptáte. Pokud máte pocit, že Vaše konzumace nebo stavy po vysazení alkoholu nejsou zcela standartní či pociťujte potíže, které by mohli záhy přijít, bylo ji jistě účinnější, abyste o všem co prožíváte, více pohovořil s odborníkem.
Udáváte, že alkohol konzumujete od 15ti let. Toto jistě není věk, při kterém by organismus, potažmo psychika, byla na konzumace látek ovlivňující vědomí připravena.
Také netuším, jak často alkohol konzumujete, v jaké míře, jaký je Váš celkový zdravotní stav, rodinná situace a plno dalších neméně důležitých aspektů. Doporučuji osobní kontakt.
Pokud nám napíšete, kde žijete, rádi Vám doporučíme konkrétní zařízení, kde byste mohl vše konkrétněji probrat a poradit se co dál... Rozhodnutí je samozřejmě na Vás, tak to zvažte.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.