Je reálné dokázat že nejsem narkoman??
kamil
Zdravím,jsem průměrný muž a občas si zakouřím trávu,ale před časem jsem měl období kdy jsem užíval Piko asi dvě čarky max 1 cm dlouhé . a dnes jsem opravdu vědomě nekonzumoval, nýbrž se během pálení brka s partičkou lijediný já měl dí kdy u sebe kartu na rozdělaní pika. když se mi karta vracela (potřísněna zbytky pika) něuvědomil jsem si to a olízl jsem to..chyba vím, ale policie čr me svou kontrolou odhalili. Kmé smůle nenaměřili THC jež užívám, ale amfetaminy jenž opravdu neužívám.Da se nějak dokázat ,že nejsem narkoman?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Jestli dobře chápu, nikdo na Vás nechce dokázat, jestli jste, nebo nejste narkoman. Není to ani v náplni státních orgánů, které se zabývají bezpečností silničního provozu. Jejich povinností je, aby zasáhly v případě, že se řidič účastnil silničního provozu pod vlivem látek, které na jeho bezpečnost mohly mít negativní vliv.
Spolehlivě dokázat, že nejste narkoman můžete v podstatě jen dvěma způsoby.
Za prvé: Dlouhodobou dobrovolnou abstnencí od drog. ( což ale dokáže i řada narkomanů)
Za druhé: Opakované testy na detekci drog v delším časovém horizontu s negativními výsledky.
Nejpřesvědčivější bývá kombinace dvou výše uvedených způsobů.
Proto Vám doporučuji vložit raději energii do snahy o řízení za střízliva, tzn. raději několik dní před řízením neužívejte žádné drogy (a v den řízení nepijte), než do dokazování toho, že nejste narkoman.
Chápu sice Vaše pocity možné křivdy, věřte však, že zejména v tomto případě ukázaná platí.
Buďte rád, že se ani Vám, v době, kdy jste měl pozitivní test, ani nikomu jinému nic nestalo.
Řešil byste daleko závažnější problémy.
V případě, že budete chtít vědět, co Vám v daném případě hrozí či nehrozí, po právní stránce a případně, jak se bránit, doporučuji se obrátit na Právní poradnu A. N. O., kde poskytují bezplatné právní poradenství lidem, kteří se dostanou do konfliktu se zákonem v souvislosti s užíváním drog, a jejich blízkým.
Kontakt najdete na www.asociace.org pod kolonkou Právní poradna.
Hodně štěstí a vše dobré přeji,
Amrit Sen.