kombinace alkohol+thc
Woříšek
Dobrý den, mám problém s tím, že vždycky když kombinuju alkohol a marihuanu začne mi být nehorázně špatně, jsem uplně mimo a zvracím. Přitom když piju samotnej alkohol, třeba i skoro celou flašku něčeho tvrdýho, tak jsem v pohodě a špatně mi není. Stejně tak když jen kouřím trávu tak je to v pohodě. Jak to ale smíchám, úplně vždycky je mi jenom špatně a mám z toho hnusnej stav. Je to divný, protože žádným mým kámošům se tohle nestává a mě to docela omezuje. Nevíte prosímvás čím to je a případně co s tím dělat? Neni možný to nějak \"obejít\", aby mi z kombinace chlast+tráva pořád nebylo tak špatně? Díky.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
cením si toho, že se s problémem obracíte na naši poradnu, ale asi Vás zklamu.
To, že se někomu dělá po kombinaci marihuany a alkoholu někdy špatně, je celkem častý jev.
Je mnoho lidí, kterým se po této kombinaci udělá zle vždycky, přesně tak, jak to popisujete.
Na každého člověka působí různé látky velmi individuálně, každý organismus je specificky nastavený.
Lidé po podobných zážtcích popisují často stav dokonce tak nepříjemný, že při něm měli pocit, že umírají.
Spolehlivě obejít se to tedy nijak nedá.
Proto jediné, co Vám mohu doporučit je smířit se s touto skutečností a alkohol s marihuanou, nebo s THC
v jiných formách prostě nekombinovat.
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověd' užitečná, rádi Vám odpovíme na další dotazy.
Přeji vše dobré,
Amrit Sen.