Otazka
activia
japak asi dopadnu po 10letech dyž si budu dávat jednou do měsíce 0,5g pervitinu (nosem nebo kouřením) po dobu 2let??? bubu mít náký velký zdravotní problémy?poškození psychiky..., játra, ledviny..ztráta imunity...????

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, s touhle frekvencí by to nemuselo být tak zlé, spíš než poškození z chronického pravidelného usu by vám hrozili některé akutní komplikace - např. infarkt myokardu (ono 0,5 gramu je přece jenom docela vysoká dávka), nebo byste taky mohl/a akutně zpsychotit, To ostatní je méně pravděpodobné. Co vám ale mohu zaručit a klidně se s vámi i vsadím - BRÁT TOUHLE FREKVENCÍ PERVITIN 10 LET NEVYDRŽÍTE. BUĎ SE ROZJEDETE A NEBO VÁS TO PŘESTANE BAVIT. ostatní variaty jsou tak 1:10 000. :-(