Komplikace na mdma
M.
Zdravím, před 2ma dny jsem na akci poprvé vyzkoušel MDMA-červenožlutou kapsli (pokud to vůbec byla extáze), tou dobou už jsem měl v sobě 1/4 tripa, který nezabíral, všechno šlo podle plánu, asi tak po hodině jsem začal pociťovat nával energie a šli jsme pařit. Dával jsem si pozor na tekutiny a asi tak po hodině a půl přišlo šílený vedro a začal jsem se potit. Šel jsem do chaty, lehnul si na postel, začly mi drkotat zuby, dostavily se lehké halucinace (barevné obrazce) a usnul jsem. Ráno se mi začala nehorázně motat hlava a všimnul jsem si rány zezadu na hlavě, o jejímž zdroji nemám tušení. Je možné, že by mi ji způsobila ta kapsle? Cestu domů na kole jsem s obtížemi zvládnul a šel jsem hned spát. Teď už 2 dny jen tak polehávám a odpočívám. Když vstanu mám závratě. Poraďte mi prosím, co mám dělat, děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
stav, tak, jak jej popisujete, mohl nastat působením kombinací halucinogenu a extáze, či podobné látky.
Možná, že jste ještě dopadl ještě relativně dobře. Podobné kombinace mohou být velice nebezpečné.
Velké štěstí jste měl alespoň v tom, že jste si dokázal pohlídat příjem tekutin.
Nevím, jak Vaše rána na hlavě vypadá, byla li však způsobena mechanicky, nejspíš pádem, nebo úderem,
je možné, že jste utrpěl možný různě těžký otřes mozku.
Proto Vám doporučuji navštívit co nejdříve lékaře, popsat Váš stav a ránu mu ukázat.
Pozor na kombinování drog, včetně alkoholu!
Napište, jestli Vám byla naše odpověď užitečná,
rádi Vám odpovíme na další dotazy.
Přeji vše dobré a buďte opatrný,
Amrit Sen.