nejde o drogy
Petr
Dobrý den omlouvám se že můj dotaz nesouvisí přímo s drogovou problematikou, ale nevím na koho se obrátit. Vím že Vaší první odpovědí bude abych se poradil s někým kdo je odborně způsobilý v této problematice ale víte sem kluk a nechci aby to někdo věděl :( Mám problém s bulimií a potřeboval bych vědět jestli existuje něco co se prodává na ulkidnění, né mě jako osoby ale organismu aby nedocházelo k tomu k čemu v takovéto situaci dochází, víte co tím myslím že? moc by mi to pomohlo děkuji za brzkou odpověď Petr

Odpověděl: Martin Hulík
Máte pravdu, osobní kontakt bude potřeba. Nečekejte, že když byste teď začal sám bez dalšího cokoliv užívat, něco se tím vyřeší. Potíže s jídlem se bohužel nevyhýbají ani klukům, rozhodně nejste sám, komu se to děje. Vaše obavy, že se někdo něco dozví, jsou zbytečné - lékařské tajemství a profesionální etika existují proto, abyste mohl své potíže bez obav řešit. Mám návrh: zavolejte Mgr. Pavle Dolanské (Prev-centrum, tel. 233 355 459) a dohodněte si s ní schůzku - pomůže vám to lépe se ve vašem problému orientovat a nalézt vhodné způsoby, jak jej řešit. Mgr. Dolanskou znám a vím, koho doporučuji :-) Hodně štěstí.