láska a piko
lily
Dobrý den asi pred pul rokem jsem poznala jednoho kluka,ksamozrejme pers peri.Ted spolu "chodime"ale oba si slehame a tak vim,ze to nema budouctnost,vsichni to rikaj,ale uz ho moc miluju a je to opravdove prenyslim stale vazneji o tom prestat si kurvit zivot,ale on asi ne.Prudime se na dojezdech a mam strch,ze nas vzteh to proste znici,Mame sanci?

Odpověděl: Bára Orlíková
Je mi líto, ale asi nejspíš sama víte, jak tohle může dopadnout. Je hodně nepravděpodobné, že by se vám podařilo vztah udržet, ať už budete brát oba nebo jeden z vás, a dokonce i v případě, že byste nakonec oba abstinovali. Pokud uvažujete o tom, že už dál brát nebudete, tak myslím, že sama cítíte, že se vám nemůže podařit nebrat a udržet vztah s partnerem, který bere. Když si tak čtu to, jak jste ve svém krátkém dotázku popsala váš vztah, možná se zkuste zamyslet nad tím, nakolik za vás mluví opravdové city k partnerovi a nakolik vazba na společné braní pervitinu. Mrzuté je, že takovéhle vztahy jsou málokdy opravdové lásky a většinou jsou hlavně o drogách... Uvažte, jestli je setrvávání ve vztahu, který vám nějakým způsobem ztěžuje vaše rozhodování se k léčbě, úplně nejlepší varianta. Když byste potřebovala cokoli dalšího, tak napište nebo třeba dejte vědět, jak to s vámi vypadá. Držte se.