Myšlenky...
autorbezejména
Zjistila jsem proč dělám co dělám. Není to mnou,ale mojí společností. Je to tím, že se sem se scházela s feťákama bez cílů,budoucnosti a motivace. Bylo v tom něco,co se mi neskutečně líbilo,něco o čem jsem si myslela, že mi pomůže utéct od všech starostí a problému.Jen mě to dotáhlo na úplný dno.Je to sračka,která Vám dá masku a zmocní se vaší mysli. Je to něco tak odpornýho,až je mi z toho špatně. Nezajímá mě to,co si teď o mě myslíte,potřebovala jsem se z toho vypsat.Chybí mi lidi,kteří mě měly doopravdy rády i bez tý sračky a bez peněz. Chybí mi věci,který sem vyměnila. Chybí mi to co už nemám a mít nebudu. Nejhorší je, že jsem si to uvědomila až na konci jakýsiho tunelu. Chci se vrátit domů...chci získat tu důvěru a znovu začit žít ten normální život blonďatý,namyšlený holky,která si myslela, že jí patří svět. Která si za každý kilo,nekupovala cigára nebo hulení,ale něco užitečnejšího...Chybí mi ten pocit,koupit si nějaký oblečení, nějaky věci.. Chybí mi můj starej život..Achjo. Věřím, že příjde den,kdy si řeknu, že jsem byla hloupá a malá. Jsem ráda, že jsem na to přišla takhle brzy a, že jsem si tím nejhorším už ted prošla..Jsem ráda,že to mám za sebou ...Vohavný tři roky,... Zkurvenej život,díky sračce,která dodá sebevědomí a po který se mění všechny priority.....
Nevím co mám dělat,jsem psychicky. Omlouvám se, musela jsem to někam sepsat.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
děkuji Vám, že jste k Vaší pocitové výpovědi využila prostor naší poradny.
Vaše psaní není tedy otázkou, proto Vám místo odpovědi mohu nabídnout můj osobní pocit z jeho přečtení, doplněný o některé kontakty, či odkazy.
Jestli jsem správně pochopil, máte za sebou 3 roky užívání drog, popisujete důvody, které jste k němu měla, popisujete že jste získala náhled na záludnosti a šalby s drogami spojené. Netuším, jak dlouho abstinujete, kolik je Vám let, vědět obojí, by k lepšímu pochopení Vaší momentální situace, bylo lepší, ale i tak rozumím Vašim pocitům rozčarování a lítosti nad vším, co jste vyměnila, ztratila  a obětovala, když jste upřednostňovala život na drogách. Píšete, že byste chtěla být, jako dřív. To ale nejde. Ta, kterou jste byla tenkrát, byla ta, která díky možným chybám i ve své tehdejší spokojenosti sáhla po drogách. A tou už, jestli dobře chápu, přeci být nechcete. Můžete ale navázat na to pozivní z Vás, co zůstalo a zkoušet neopakovat staré chyby.
Moc Vám fandím.
Píšete, že nevíte, co máte dělat... Proto Vám doporučuji, abyste se spojila s pracovníkem některého ze zařízení zabývajícího se drogovou problematikou a řekla i jemu o svém problému, svých pocitech. Ten s Vámi pak může domluvit případnou schůzku, která může proběhnout i anonymně. Tyto služby jsou bezplatné.
Abstinujete li kratší dobu, pak budou s největší pravděpodobností kontakt, či porada pro Vás nezbytné, chcete li si svou abstinenci udržet. Čím víc si bývá krátkodobě abstinující člověk svou střízlivostí jistý, tím větší je pravděpodobnost, že do drog znova spadne. Možná, že Vám to zní divně, ale věřte, je to tak.
Odborník Vám také může poradit, kudy jít, a jak si splnit některá z Vámi popisovaných přání.
Vypadá to, že stojíte na prahu další, nové etapy svého života. Nové starty nebývají lehké, ani bezbolestné,
to přeci už víte. Máte ale ve svých rukou to, že se můžete stát spokojenější a šťastnější dívkou, než byly ty obě předešlé.
Váš dopis (smím li ho tak nazvat), se mi líbí. Budete li chtít a napíšete li nám ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám vhodný kontakt pomůžeme vyhledat. Jste li z Prahy, nebo okolí, můžete se spojit, nebo navštívit některé ze zařízení našeho občanského sdružení SANANIM, které provozuje také tuto internetovou poradnu.
Kontakty a odkazy najdete zde: http://www.sananim.cz/
Další kontakty podle regionu, nebo typu zařízení můžete také sama vyhledat na Mapě pomoci
webu Národního monitorovacího střediska: http://www.drogy-info.cz/
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověď užitečná, rádi Vám odpovíme na další dotazy.
Přeji hodně štěstí a radost do života,
Amrit Sen.