minarikovi
bss
v mym zivote se toho hodne zmenilo,uz par let poznavam dalsi lidi, ktery berou drogy, od ganji az po kedru.nemam zadny kamarady, co nic neberou nebo aspon nehulej nebo nakalej.jen ve skole, ale s takovyma lidma si moc nerozumim, jsou zaujatí proti takovým lidem, necitlivy a plny zloby.nerikam,ze ostatni takovy nejsou,ale aspon jsou trochu uprimny.ztratila sem jednu moji kamaradku, se kterou sem vyrustala, ucila se hulit, kalit,jezdit na techno,smazit,zrat koule a papiry,smazit a tak. vsechno sme spolu vyzkouseli a prozivali,byli sme nejlepsi kamaradky,zacla sem se bavit s jinejma lidma, co jenom hulej, ona je moc nemela rada,me mela a ja ji taky.pak uz nechtela byt s nima a s ni nechtela byt sama, pak sme se prestali vidat a ona se zacla bavit s kedrama a tak.ja se s nima taky bavim,ale ne tak jak ona.Ona nekedri,mozna zacne,to nevim.naposledy,co sme si relki,ze budem sami si povidat,tak sme si vubec nerozumneli a hlavne sme neverila jedna druhy......četla sem si dopisy od ni tak pred 5 lety, psala mi v nich jak me ma rada a ze nechce,abych hulila, smazila, jedla Acidy a ted je ona presnym opakem toho co chtela a ja taky.hodne me to mrzi....

Odpověděl: Jakub Minařík
Zdá se, že bilancujete, ale tak nějak nevím, zda se na něco ptáte. Spíš mám dojem, že ne - ...? K tomu, co píšete mě napadá pár poznámek. Jednak je celkem normální, že když člověk bere, nebo hulí tak se postupně přestane s lidna kolem sebe rozumět. I ta nedůvěra a obava z toho, co ten druhej, patří k věci. Prostě ta nedůvěra a obava z toho co ten druhej patří k braní drog. Dá se to určitě změnit - ale většinou to vyžaduje bejt spíš čistej a navíc - je to docela dost práce. Člověk se prostě musí začít bavit s lidma, kteří neberou a nebo s těma, se kterýma by si chtěl zase rozumět a ono se to časem podá. No, asi kdybyste o tom chtěla s někým mluvit, jsem vám k disposici. :-)