Pervitin
Spaceface
Jednou jsem zkusila pervitin u kamarádky doma,celou noc jsme nespaly,já druhý den jela autobusem domů a úplně jsem zkolabovala.Začla jsem se dusit,zpanikařila jsem..bušilo mi srdce..v tu chvíli jsem si myslela,že umřu..kamarádka mi řekla,že to byl obyčejný dojezd..co je to dojezd?Bylo mi tak strašně,že už jsem to nikdy nezkusila..může se i umřít,pokud vám nikdo nepomůže?Já jsem zdrav.sestra,tak jsem si naordinovala studené zábaly na krk a zápěstí a diazepam.Kdybych si to nevzala,je možné,že bych to nemusela přežít nebo je takový dojezd vždy a je to normální?

Odpověděl: Jakub Minařík
To co popisujete nebyl asi úplně normální dojezd, protože to je člověk spíš jenom takovej unavenej, hodně unavenej. To co popisujete vypadá spíše jako záchvat panické úzkosti který může pervitin vyvolat - stimulanty působí mimo jiné anxiogenně. Taky mě napadá varianta s nějakou srdeční arytmií - i to může být následek usu stimulačních látek. S tím přežitím - vyjma té arytmie a některých dalších spíše vyjimečných variant, které souvisí spíše s intoxikací - jako je ruptura nějaké cévní výdutě (aneurysma) např. v mozku, nebo na aortě - bývá úmrtí následkem užití stimulantů vyjimečné - spíše se stává, že si uživatel opatří toxickou psychosu.
P.s. Asi máte varování - tohle nejsou drogy, které vám udělají dobře. :-))