jsem závislí =((
čížánek
potřebuji poradit jak se vyrovnat s tím ,že jsem se zkazil a mám strach že zůstanu závislí na pervitinu. Nedokážu si sám poradit a považuji se za beznadějného feťáka. Už nedokážu věřit si a nic mě nepotěší . Byl jsem šťastný ,ale teď jsem šťastný jenom pod vlivem. Mám strach, že pro nikoho už nemůžu být důležitý jako dříve. O všechny přátele jsem přišel.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
s tím, že jste závislý na pervitinu není vůbec nutné se smiřovat. To, že Vám tento fakt vadí, je první, nejdůležitější podmínkou ke změně. Žádný závislý není beznadějný, jen není někdy jednoduché se z kolotoče závislosti vymotat. Když se Vám to ale podaří, můžete být zase znovu šťastný a získat zpět většinu svých přátel.
Možná teď nemáte kolem sebe nikoho, kdo by Vám dokázal dostatečně pomoci (ono to také vůbec není lehké), nebo Vás vyslechl tak často jak potřebujete. Právě od toho jsou tu drogové služby, kam se můžete bezplatně a často i anonymně obrátit a bude se Vám věnovat někdo, kdo se v problematice dobře orientuje a může Vás nasměrovat na dobrou cestu.Nejlepší by bylo obrátit se pro začátek na Kontaktní centrum (http://www.kclitomerice.cz/ ), jistě se Vám budou věnovat.
Přeji hodně štěstí a nevzdávejte to, naděje na změnu je vždy!