Mame schizofrenii a beru pervitin
Anastazie
Dobry den,mam pritelkyni,spolu jsme 2roky,ona se leci se schizofrenii,leky casto odmita je pry po nich ztuhla preslapuje na miste.Sama si do zily aplikuje pervitin,kteremu rika,ze je to je jeji lek,ze ji pomaha zabranit v jejim vrazdeni apd. Mluvi rychle a slova nedavaji zadny smysl,neco se ji deje,ale nevi co. Osobne omezovana lidmi z detstvi,mluvi na ne,odpovida jim,musi vsechno rict a vysvetlit,je-li tazana co nebo proc,zacne slovne napadat,zvysovat hlas az do nesnesitelneho revu,nekdy to trva jen hodinu,jindy treba 48 hodim v kuse,pak uleha do postele,vse ji boli,ma odreny jazyk od mluveni,leky nechce,byla v psychiatricke lecebne v Berkovicich asi 4krat.Sama si nedokaze pomoci,od nas pomoc odmita,prosim poradte.Dekuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Toto NEMŮŽE dopadnout dobře ! ! !
Užívání pervitinu při schizofrenii je přímou cestou do pekel. Kromě zásadního zhoršení onemocnění hrozí, že nemocný sobě, něbo někmu jinému ublíží. Sebevražedné pokusy bývají častým průvodním jevem, spolu s toxickou psychózou, bludy a halucinacemi často nemocní v souvislosti s užitím psychostimulantů, halucinogenů, případně marihuany často napáchají škody, které nelze vzít zpátky. Také hrozí, že už nikdy se nemocný nemusí vrátit zpět do normálu. Hra z ohněm je vzhledem k rizikům proti tomu exkurzí v mateřské školce. Netuším, jak jste na tom Vy sám a nakolik jste schopen vaší partnerce, nebo sobě pomoci. Naději cítím z toho, že jste napsal do naší poradny.
Tedy: V žádném případě žádné drogy a nutně zajistit okamžitou psychiatrickou pomoc, to je nejspíš hlavně na Vás...
Všechno ostatní teď není zdaleka důležité.
Přeji hodně štěstí, Amrit Sen.