pervitin
Nikyy
dobrý den tak jsem to doktorce řekla,snažila se byt chapava, ale řekla že už se relaps nemuze opakovat, ze to pak semnou nema cenu mam strach že až příjde větší problém že si zas třeba dám nebo nevim ale držím se už jen kvuli tak super psycholožce.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
jestli zkoušíte vydržet kvůli komukoliv jinému a ne hlavně a především kvůli sobě, je Vaše dlouhodobá dobrovolná abstinence neudržitelná. Tak to prostě je. Nevíme o případech, kdy by tomu bylo jinak.
Proto si nechejte pomoci. Udělejte prostě ten zpočátku dozajista nepříjemný dobrodružný krok a jděte se léčit.
I tehdy, nejste li si jistá svojí vlastní motivací, existují osvědčené postupy a kroky, kterými Vám k ní lze dopomoci.
K takovému rozhodnutí je nakonec každý důvod dobrý, zkuste si sepsat všechny dobré důvody pro léčbu na papír a každý další k nim připište. Papír mějte u sebe a dlouho neotálejte.
Kdykoliv napište.
Přeji hodně štěstí a kuráže,
Amrit Sen.