problemy
shearer
dobry den potreboval bych se zeptat nevim jak to presne rict ale moje pritelkyne bere uz dlouho pervitin a ted se mi dvakrat stalo ze najednou zniceho nic jako kdyby prepnula chava se divne osklive uz me chtela i vyhodit z bytu a rozesla se semnou a druhy den ze me strasne miluje a vsechno bylo super a za tyden jsem zazil to ze jsem se na ni podival a zase najednou zniceho nic jsem videl tu jeji tvar a ton jak se semnou bavi a to uz jsem nic neresil vubec nevim co stim mam delat a proc se to stalo je to toiz k nevydrzeni ona je pak hnusna a je hlavne uplne jina najednou zniceho nic co muzu delat nebo jak to muzu lecit nebo ji pomoct ja to vubec nechapu dekuji Martin

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
takové změny nálad bohužel patří celkem typicky k uživatelům pervitinu. Nic moc s tím nenaděláte. Je to jako vztah ve třech - Vy, přítelkyně a pervitin. A droga různě zasahuje do toho, jak se k Vám přítelkyně chová. Je dost těžké to vydržet, takže řešením bývá, že jde jeden z kola ven - v tomto případě buď Vy nebo pervitin. V případě, že spolu budete chtít zůstat, pak by se musela přítelkyně drogy vzdát. Vy to za ní bohužel udělat nemůžete, chtít musí hlavně ona.