perie a xanax
lolita
Dobry vecer chcela by som sa spytat ci mozem krizovat a detoxikovat aj doma,beriem pervitin uz 5rokov aj s xanaxami nemoze sa mi nic stat doma dakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
Může se vám něco stát. Pervitin se dá vysadit celkem bez rizika, advykací stav je směs únavy a chutí, víceméně. Vysazení XANAXu z vyšších dávek je však složitější, náhlé vysazení vás může i zabít. Vysazování se děje postupně, redukcí dávky o 30% týdně, pokud nejsou přítomny žádné komplikace. Doporučil bych však rozhodně dohled lékaře, psychiatra nejlépe.
:-) Držím palce.
P.s. Měl byste vědět, že jedna věc je vysadit a druhá vydržet nebrat. Jestli berete 5 let, může to být bez odvykací léčby složité. Ale klidně zkuste vysadit bez léčby, jen počítejte s tím, že to nemusí být úspěšný pokus, vedoucí k abstinenci. :-)