Dítě a drogy.
m.eden
Našel jsem u svého syna 14 let inj.jehly a čajové svíčky nad kterými něco zřejmě rozpouští, nevím co mám dělat a jak moc je to nebezpečné, a jak to řešit...

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
chápu Vaše obavy. Doporučuji Vám si bez emocí a výčitek se synem otevřeně o nálezu a o jeho možném užívání drog promluvit. V každém případě navštivte nejprve sám poradnu pro rodiče a osoby blízké některého ze zařízení zabývajícího se drogovou problematikou ve Vašem okolí, případně podobnou službu. Nejlépe je si předem domluvit telefonicky schůzku. Tam, po seznámení se situací, Vám zkušení pracovníci zařízení navrhnou jak nejlépe v podobné situaci postupovat, případně Vám poskytnou další vhodné kontakty.
Jste li z Prahy, nebo okolí, doporučuji: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
ve Školské ulici na Praze 1, v prostorách Café Therapy, našeho občanského sdružení SANANIM, které také provozuje tuto poradnu.
Napíšete li nám ve kterém, nebo poblíž jakého většího města bydlíte, rádi Vám vhodný kontakt pomůžeme najít.
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověď užitečná, rádi odpovíme na další otázky.
Vše dobré přeji.
Amrit Sen.