......?......
bss
spolu s kamoskou sme hodne hulili, nebyli sme takovy opravdovy kamaradky,ale speka sme si dali vzdycky,hulime uz denne tak rok.´kdyz sme jeli nekam na systemy, tak sme si dali papiry, ona si dala pred mesicem a pul dva kecupy fakt hodne vostry!!nevidela sem ji,ale az pak rano, rikala ze se malem otravila a ze ji chteli zabit a takovy sracky, k veceru ji to preslo.a pak ji hrablo a mela stihy z rodicu,ze to sou satanisti,ze ji chtej zabit, ze sem lezba a ze sem to delala s klukem jeji sestry a tak. jeji rodice ji poslali do bohnic,tam ji nejddriv rekli,ze je poloblazen,pak schizofrenicka a pak ji rekli,ze to ma z huleni aty papiry ji k tomu pomohli. a ze se zblaznit muzu kazdy, kdo si da i jen jednoho jointa,ze pry od doby co zacnem hulit, to ma v sobe kazdy, ze se muze zblaznit.chvilema si rikam,ze se mi to taky stane.ted pujde na 3 mesice na detox.bojim se toho,ale zaroven si neumim predstavit zivot jinak.jeden kluk od nas co smazi hodne a ja ho znala,kdyz jenom hulil a zacinal smazit rekl, ze radci bude zit timhle zivotem,ale ne dlouho,ale uzije si ho a nebude se trapit, nez-li naopak.ze to muze byt kazdemu jedno,co on dela, hlavne ze nikomu neublizuje.docela sem se tady rozepsala, to asi ze o tom s nikym nechci mluvit, nemuzu s matkou a ani otcem,nikdy od malicka sem si s nima nepovidala a je nezajimalo taky nic, tak mam hafo tajemstvi co jim asi nereknu,nepochopili by to...

Odpověděl: Jakub Minařík
Ne že by po trávě jmulo každého šílenství, ale stát se to může. Po tripech je tahle pravděpodobnost mnohem větší. Ostatně tohle je riziko, které provází všechny halucinogeny a taky stimulační látky jako je pervitin, nebo kokain, ale tam šílenství doráží obyčejně až poté co člověk bere docela dlouho. A jen na okraj - pár lidí, kteří zešíleli jsem už viděl a musím říct, že to je zážitek, který si asi málokdo umíme představit. Protože - když jsou strašidla vně nás, tak máme šanci a nebo naději na únik. Když je nejhůř, tak alespoň ve vlastní fantazii. Pokud máme ale strašidla v hlavě - tak neuniknem. Jsou všude. Pořád. Před náma i za náma. Ve dne i v noci. A navíc uměj strašit úplně nejvíc. :-) Vám se něco takového stát nemusí. Ale může. A nikdy to už pak nejde vrátit. A i když se z toho dostanete, je to jako rakovina. Víte, že to je ve vás. Nezbavíte se toho.
To, co říkal ten kamarád nezní tak špatně - má to jen jeden háček - ale jenom, když je člověk mladej a zdravej. Když mu začne bejt blbě, tak si to honem rychle rozmyslí. A pak platí jen ta prvvá část - že bude žít tímhle životem a užije si - jenže neplatí to, že ten život pak bude krátkej a nebude se trápit. V konečným důsledku mám dojem, že spousta mojich klientů žije vlastně strašlivě dlouho - protože i když se třeba nedožijou kmetského věku, tak jim život relativně pomalu běží - protože se někdy fakt hodně trápěj. Tak si tohle snad raději dobře rozmyslete.
Jen na okraj, I když jsem nehulil a nechodil na párty (to mi bylo o pár let méně - mívali jsme jiné zábavy - z hlediska tehdejších dospělých podobně nebezpečné) a o spoustě věcí jsem uvažoval podobně. A protože jsem o nich opravdu hodně uvažovat, tak jsem si našel svou cestu a mám dojem, že jsem dobře udělal. No - vzhledem k tomu, že mám dojem že i vy o tom dost přemýšlíte tak jsem si říkal, že by tohle mohlo být pro vás docela přijatelné řešení.
P.s. Kdybyste si chtěla někdy o něčem promluvit, stačí se ozvat. :-) Rád vás uvidím ...