pernik
Nikyy
dekuji za odpoved ale bojim se to rict psycholozce nebo psychiatrovi ten rekl ze jestli si to vezmu ze semnou skonci a psycholozka me rekla ze jestli si vezmu jednou tak ze musim na leceni a ze sem to nezvladla tu abstinenci.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Psychiatrovi i psycholožce o Vašem selhání určitě řekněte, zkuste být férová. Jestli s Vámi psychiatr skončí, čemuž se mi nechce věřit, on to ani dost dobře ze své kompetence jen tak nemůže udělat, tak Vás maximálně po dohodě s Vámi předá jinému psychiatrovi. Nevím, jestli jste zletilá, či ne. Léčba, aniž byste se pro ni rozhodla sama, nemá velký význam. Jako případně nezletilou by Vás ale do léčby mohli umístit. Každopádně se Vaše deprese a úzkosti nemohou zlepšit, dokud budete pervitin brát. Nezvládáte li se sama bez něj obejít, léčbu potřebujete. Existuje více typů léčby, od ambulantní, což možná nebude ta nejlepší pro Vás, přes stacionární, kdy docházíte přes týden na terapie do něktérého ze zařízení zabývajícího se léčbou závislostí, po pobytové buď na některé psychiatrické klinice, nebo v některé z nestátních terapeutických komunit v případě, že by byla Vaše závislost odborníky vyhodnocena jako závažnější. V každém případě se budou brát v potaz Vaše psychiatrické potíže.
Opravdu na dálku nepoznám, jak na tom jste, jsem si ale zcela jist, že přesto, že máte před sebou nepříjemné chvíle, těžko budou nepříjemnější, než ty, které prožíváte právě teď a za relaps, ani recidivu Vám nikdo hlavu neukousne.
Mohu Vám tedy poradit toto, čím dřív Vaše lékaře navštívíte a vyjdete s pravdou ven, tím lépe pro Vás. Shledají li, že jste adeptka zralá na léčbu, zkuste jim věřit a jděte se léčit.
Ani v léčbě Vám hůř než teď nebude, naopak věřte, že brzy Vám bude o hodně líp.
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověď užitečná, rádi Vám odpovíme na další dotazy.
Díky, hodně štěstí, odvahy a kuráže.
Amrit Sen.