Pernik
Nikyy
dobrý den,mám menší problém brala jsem pervitin pred deseti mesici,pak jsem prestala a lecim se u psychologa a psychiatra s depresemi a úzkostmi a nedávno asi před týdnem sem si dala nosem predtim sem pichala a akorat sem zas v nervech a mam velké uzkosti ani nevim jestli to mam rict moji psycholozce prosim poradte bojim se ze do toho zas spadnu a to si nemuzu dovolit musim platit dluhy a normalne zit mam pocit ze zesilim diky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud máte úzkosti, tak běžte za psychiatrem, ať zváží, zda vám nenapíše nějaké léky. Jinak to psychiatrovi i psychologovi samizřejmě řekněte. Relapsy patrří k abstinenci a podstatné je, aby se s nimi pacient naučil zacházet. Stane se vám podobná situace možná ještě vícekrát v životě a teď jde o to, abyste zvládla relaps zastavit a vrátit se do normálních kolejí. To je to podstatné, co teď musíte udělat. Tak se zbytečně neplašte, domluvte si obratem schůzku s psycholožkou i psychiatrem, pokud nejsou dostupní, zkuste se zkontaktovat s bezpečnými přáteli, zkuste o tom promluvit z blízkými. Hlavně nepanikařte a neblbněte. Nerozjiždíte se, neumíráte, jen jste si dala. :-)
P.s. Jako první pomoc může pomooci meduňka lékařská. Udělejte si z ní spoustu čaje a pijte. Klidně celý den. Pomůže vám se zklidnit, ale úzkosti zažene jen z části.
Držím palce a klidně napište, kdyby bylo třeba. :-)