matka 2
zrz
jinymi slovy, pokud nemam na konte zbatecne desetitisice, nema v podstate smysl se tim zabyvat, protoze se o matku nikdo zajimat nebude... Nicmene diky za vas cas.
Zrz

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
asi jsme se špatně pochopili, takhle radikálně bych to jistě neviděla. Nevím, kde Vaše matka žije, jestli platí pojištění tam, nebo jestli by ho měla platit tady a neplatí, tedy neznám podrobnosti. Vycházela jsem z předpokladu, že byste pro ni chtěla péči zde, ale ona zde stejně nežije (tedy by to bylo ambulantně, několik kontrol) a tudíž tu ani není vedená u pojišťovny. Pokud by účet u pojišťovny v Čechcách měla, i když s dluhem, pak se jí tato péče poskytne "zdarma" a přičte k dluhu. Pokud zde ale vedená není, těžko ji na pojišťovnu může někdo ošetřit. To ale neznamená, že nebude nikoho zajímat. Ambulantní psychiatrická péče hrazená v hotovosti není otázkou desetitisíců, snad jen úvodní vyšetření, které trvá déle, stojí o něco více, pak už to bývá spíš otázka stokorun za jednu kontrolu. Nebylo by ale lepší, aby matka navštívila psychiatra v místě, kde nyní žije? V jejím současném stavu stejně není moc vhodné, aby se někam dočasně stěhovala, cestovala daleko apod.