pomocné léky při detoxu
market
Dobrý den,
mám přítele, který se již u vás léčil na závislosti s pervitinem, je tomu více jak 2 roky. Léčba byla úspěšná, ale nyní nastaly v jeho životě problémy a bohužel se problém se pervitinem opakuje. Při minulé léčbě užíval Derin jako pomocný lék. Tak bych se chtěla zeptat, jestli je něco podobného, co se dá koupit bez předpisu. Přítel ztratil doklady, a než se vyřídí nové, tak at vydrží. Už je týden bez drog, a ted se dostavují abstinenční příznaky ve velkém.Tak mám strach at to vydrží. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Uvádíte, že se přítel u nás již léčil, proto tedy předpokládám, že jste z Prahy (?). Pokud ano a přítel má v tuto chvíli potíže s vysazením pervitinu, doporučuji se obrátit na zařízení, viz kontakt níže. Nejsem lékař, netuším, pro jakou medikaci se kolegové rozhodnou. Zdali to bude potřeba, jistě mu pomůžou od potíží...
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel:  222 924 245, 603 831 815
Fax:  266 315 306
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Jakub Minařík
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zatím se mějte hezky, přeji, ať se přítel dá opět brzo do pořádku. Pokud budete potřebovat, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.