lečba
karin
Dobrý den chtěla bych se zeptat co musim udělat pro to abych se mohla jít léčit s drogové závislosti a kolik ta léčba stojí a jaké podmínky musim dodržet aby mě vzali ?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nepíšete žádné podrobnosti - jak dlouho drogy berete, jaké, jestli máte nějaké další potíže, jak to máte s rodinou, kolik je Vám let, atd. Na tom všem záleží výběr léčby. Nicméně, Vaše rozhodnutí jít se léčit je to nejdůležitější a také je to nejtěžší krok. Možností je hned několik. Můžete se léčit ambulantně nebo v pobytové léčbě, z toho je možné vybrat léčebnu nebo komunitu, s různou délkou léčby. Pro každého je vhodné něco jiného a výběr je třeba dobře zvážit. Různá zařízení také požadují různě vysokou platbu. Někde se neplatí skoro nic, někde mnoho tisíc měsíčně. Hlavní podmínkou bývá detox, pak je to různé, ale v podstatě pokud máte odvahu, jistě se najde léčba, která pro Vás bude vhodná.
Nejlepší by bylo zajít do nejbližšího K-centra a tam Vaši situaci podrobně s pracovníky probrat. Oni Vám doporučí, co by pro Vás bylo nejlepší, řeknou Vám všechny podrobnosti a s příjímací procedurou Vám pomohou. To vše funguje zdarma a do určité míry anonymně.
Přeji hodně štěstí a trpělivosti na dlouhé cestě, která Vás čeká!