marihuana nebo ne ?
anonym
dobrý den,mám dotaz dostal jsem od někoho semínko marihuany prej a už to roste dost dlouho nasadil jsem to na jaře a je to ještě poměrně malý a trochu si myslím jestli jse o tu marihuanu vůbec jedná poradíte my prosím ? odpovězte na e-mail mohu poslat i foto jen se chci ujistit jestli to ta marihuana vůbec je,a semínko bylo moc malý. prosím odpovězte na e-mail protože tyto stránky nenavštěvuji díky moc

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Asi Vás zklamu. Rostliny konopí se v ranném období růstu mohou celkem snadno zaměnit s jinými rostlinami. Píšete, že jde jste sázel na jaře, to znamená, že v této době již snadno podle tvaru listů poznáte, jde li o cannabis, porovnáte li je s jejími fotografiemi, kterých je plný internet. Naše poradna sice odpovídá na dotazy souvisejícími s užíváním drog a drogovou problematikou, ale s jejich výrobou či pěstovím, nezlobte se, neradíme.
Nevím ani kolik je Vám let, představte si, jaký problém by mohl nastat, pokud bysme podávali podobné informace např. nezletilému.
Rádi Vám odpovíme na Vaše další dotazy.
Hezké léto,
Amrit Sen.