Odpověď na zodpovězený dotaz od paní Justinové
Mishelin
Dobrý den,
chtěla bych se vrátit k mému původnímu dotazu a vaší odpovědi. Problémy, které jste vypisovala, že je možné aby se mi přihodily již mám od té první intoxikace marihuanou. Bojím se být sama doma, nedokážu jít sama ve tmě ani krátkou uličkou, mam hrozný strach, který se projevuje halucinacemi. Jsem paranoidní, od té doby nehorázně žárlivá na přítele,a abych nezapoměla , mám noční můry a problém se spaním. Pervitin se snažím vysadit, ale i když na pervitinu nejsem , projevují se všechny tyto příznaky.
Nikdy jsem taková nebyla, ted nemůžu vidět les, horor nebo jakýkoliv i méně strašidelný film. Přítel mě nemůže nechávat samotnou doma.Myslíte , že to jsou příznaky některé z těch psychických nemocí?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
jestliže máte všechny tyto potíže, které Vás jistě hodně obtěžují, a to i když neberete pervitin ani nekouříte marihuanu, pak by bylo dobré poradit se o tom osobně s odborníkem, tedy s psychiatrem. Rozhodně byste neměla kouřit marihuanu, která to jen zhoršuje, a pokud možno se vyhnout i parvitinu a jakýmkoli drogám. Je možné, že se u Vás opravdu objevila nějaká slabší toxická psychóza a tím, že stále něco berete, ji přiživujete a nemá možnost vymizet. Doufám, že nepůjde o nic vážného a trvalého a věřím, že pokud budete abstinovat, potíže brzy zmizí. Měla byste je ale začít řešit, aby se z toho nerozvinulo něco vážnějšího. Prvním krokem tedy je navštívit psychiatra, zabývajícího se i závislostmi. Po pravdě mu vše vypovědět a uvidíte, co Vám na to řekne. Čím dříve to začnete řešit, tím dříve se Vám uleví!
Pokud byste potřebovala kontakt, napište město, ráda Vám nějaký zašlu.
Hodně štěstí, Jana Justinová