Joint jednou za čas
Matěj
Dobrý den.Je mi 18.Chtěl bych se zeptat,jak často smím kouřit marihuanu aby to nemělo dopad na moje zdraví.Momentálně kouřím marihuanu jednou za dva týdny(jeden joint) a tabák vůbec tedy s výjimkou toho co je v jointu.Nashledanou a díky za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Cením si toho, že máte starost o své zdraví. Na tuto otázku Vám ale nikdo zodpověďně neodpoví. Pokud jste tělesně zdravý a nikdy jste netrpěl žádnými psychickými poruchami, nemusíte se s největší pravděpodobností obávat žádných zdravotních problémů souvisejících s vaším občasným kouřením. Pravdou je že se může někdy v budoucnu stát, že Vám joint prostě "nesedne" a způsobí psychické potíže, a to i v případě, že budete kouřit jen zřídka. Nevím jak dlouho marihuanu kouříte, podobný problém se projeví většinou už velmi záhy, většinou díky dispozicím, které si v sobě člověk buď nosí, nebo naopak.
Zůstanete li tedy střídmým, nemáte se nejspíš čeho bát.
Napište nám, jestli Vám byla naše odpověď prospěšná, rádi Vám odpovíme na další dotazy.
Přeji hezké léto.
Amrit Sen.