nateklý čípek
belladen
Dobrý den,
jsem občasná uživatelka pervitinu už 4 roky. Dlouho jsem se ted drzela a byla cista, ale posledni dva dny jsem si dala. Od nasledujiciho dneska se mi zacalo porad nadavovat a mam uplne bílý jazyk a vzadu na jazyku takove bile pupinky. Myslela jsem, ze se mi nadavuje z tech hlenu, ale dneska jsem se poradne podivala do zrcadla a vsimla jsem si, ze mam nateklý ten čipek měkkeho patra a mam na nem takovou bilou tecku. Nemuzu polykat, pomalu ani dychat a porad je mi na zvraceni. Nikdy se mi to nestalo. Nevite, co to je? Bojim se jit k doktorce, poznala by, ze je to mozna z pika?
dekuji za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Běžte k doktorovi, může jít například o běžný zánět hltanu, který neni způsobený pervitinem, ale může souviset s oslabením organismu a imunity v důsledku zátěže způsobené Vaší dvoudenní "jízdou". Nakazila jste se s největší pravděpodobností ještě před intoxikací, případně během ní. Změřte si teplotu a navštivte tedy Vašeho praktického lékaře. Nevím, jak po čtyřech letech občasného užívání pervitinu vypadáte, ani jakým způsobem drogu aplikujete. Pokud nejste rozpíchaná a vypadáte ještě "normálně" a pokud k lékaři půjdete střízlivá, myslím že lékař nebude mít důvod dávat si Vaši nemoc do souvislosti s pervitinem. Počítejte ale s tím, že se může stát, že budete stonat častěji, než dříve.
Napište nám, jestli Vám naše odpověď byla užitečná, rádi Vám odpovíme na další dotazy.
Přeji vše dobré.
Amrit Sen.