paranoia
Irena
Dobrý den,já jsem z Havířova,syn je hospitalizován na psychiatrii v Havířově.Pořad tvrdí,že ho někdo v bytě sleduje přes kameru a vyhrožuje mu zabitím,hospitalizován je už 4 dny.Nevím co s ním po hospitalizaci,byt odevzdám a bude bydlet u mně,ale nevím co dál.Děkuji za radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Ireno.
Rozhodně se co nejdříve obraťte na kolegy z Havířova a vše řešte v osobním kontaktu. Níže uvádím adresu. Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí ve svých službách mimo jiné i bezplatné a nezávazné poradenské služby rodinám a blízkým osobám uživatelů. Můžete během provozní doby centrum kdykoliv (i bez objednání) navštívit a poradenských služeb využít i zcela anonymně. Samozřejmě je výhodou předem zavolat a na konzultaci se objednat, ale podmínkou to není...
Centrum drogové pomoci
Kontaktní centrum
Sociální služby města Havířova
Hřbitovní 12, Havířov - Šumbark, 736 01
telefon: 596884854
Mgr. Michal Fabian, DiS.
http://www.ssmh.cz/
Zatím se mějte hezky. Pokud by bylo třeba, klidně pište. Držíme palce, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.