výrobna pervitinu
pribi
Prosím o radu. Po rodičích vlastním rodinný domek, který není v současnosti užíván. Bydlím jinde. Přítelkyně mi přijela oznámit, že v obci, kde domek stojí, se povídá, že ve stodole někdo vaří pervitin. Přiznám se, že si nevím rady - mám se tam jet přesvědčit (trochu se bojím) anebo toto nepotvrzené podezření nahlásit policii.
Děkuji za urychlenou radu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Na to je složitá odpověď. Kdybych byl na vašem místě, asi bych policii požádal o spolupráci. Na straně druhé kolem toho bude spousta otázek a nepříjemností. Ale myslím, že jich může být mnohem více, pokud to necháte být a skutečně by se tam pevitin vyráběl. To už ani nemluvím o tom, že by místo mohlo lehnout popelem, někdo by se tam mohl předávkovat, ... Asi zajděte na policejní stanici, do jejíhož okrsku domek spadá a poproste policii o doprovod s tím, že máte takové podezření jedna paní povídala a ráda byste se přesvědila.
Držím palce. A napošte, jak to dopadlo. :-)
P.s. Berte to jako radu lidskou, nikoliv právní. Jsem psychiatr, jedinné co mě k tomu napadá - pokud máte důvodné podezření že se tam děje a bude dít trestná činnost a neoznámíte to, je to samo o sobě trestný čin - nezabránila jste páchání trestné činnosti.