drogy
djugo
Dobrý den, co může brát člověk za drogu pokud je podrážděný, má zarudnuté oči a moc toho nesní? Našel se u něj zmuchlaný alobal po stopách pálení, myslím že jde o pervitin. Jak dlouho se udrží v moči a ve slinách? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Moc informací nepíšete. Těžko takto na dálku a s minimálním množstvím informací situaci objektivně zhodnotit.
V přiložených odkazech si můžete pročíst základní informace o pervitinu a o jeho účincích...
V dalším - obecné informace pro blízké osoby uživatelů nelegálních drog. Podotýkám, že toto jsou pouze informace v obecné rovině. Bohužel, neexistuje žádná universální odpověď, která by byla aplikovatelná pro všechny. Každá situace je jiná a každý jedinec je jedinečný, mnohem účinnější je pak poradenství v osobním kontaktu, kde je více prostoru probrat vše co je třeba...
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Detekce pervitin:
moč = 3 až 21 dní (při konzumaci občas cca do týdne)
krev = 1 až 3 dny
sliny = stejné jako detekce krev
Toto jsou pouze orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. Vždy záleží na dalších aspektech, jako je intenzita předešlé konzumace, kvalita konkrétní drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s tímto procesem vypořádat. Je to vždy velmi individuální a nelze nikdy předem říci, kdo kdy bude již zcela beze stop či nikoliv...
Pokud byste měl/a zájem o nějaké kontakty na možná zařízení, kde byste se mohl/a více konkrétněji poradit, napište, jaká města máte dobře dostupná. Rádi Vám vhodné zařízení vyhledáme a doporučíme.
Zatím se mějte hezky, pokud budete potřebovat, klidně pište.
S pozdravem Markéta K.