tox. psichóza nebo donucovací prostředek k léčbě
Dobrý večer, již před časem jsem Vás kontaktoval s problémem jménem PERVITIN a jeho dalšími účinky \"toxická psychóza\". Na Vaše doporučení jsem odcestoval cca na 10 dnů mimo domov, kde jsem vydržel bez problému abstinovat. Bohužel tox. psychózi jsem se nedokázal zbavit. Po cca 1/2 roku neustálého poslouchání různých tónů, ale také celkem jasné a srozumitelné komunikaci s os. kterou jsem znal ze zákl. školy ( Michaela Košková) mě nutí Vás požádat o vyjádření, zda se může tox. psychóza takto projevovat. Zaujalo mě, že hlasi jsem slyšel uvnitř a po hlášce \"jdu ven\" se ozývali z okolí. Tento fakt mě přinutil vyhledal lékaře v Ústecké nemocnici aby mě prohlédl zda je vše OK. Lékař mi doporučil okamžitou hospitalizaci a to pouze po zákl. vyšetření a bez provedení RTG. Nevím zda se náhodou nejedná o podvodný a neoficiální odposlech, který se zde v Ústí provozuje bez jakéhokoliv oprávnění a odsouhlasení pacientem. Tento \"čip\" který je uložený někde v ušním ústrojí, který dokáže vysílat různé tóny + srozumitelná slova, ale i číst myšlenky. Jelikož každá myšlenka se projevuje miniaturním chvěním.

Odpověděl: Jakub Minařík
Vypadá to velmi reálně, že? Onehdá se mě jedna pacientka, která nebere již mnoho let a je zcela v pořádku ptala na realitu nějakýých prožitků z toxické psychozy. I když to byl zjevně úplný blábol a ona to věděla, tak se stejně nemohla zbavit dojmu, že to tak skutečně bylo.
Tedy - toxická psychza, resp. jakákoliv psychoza se může takto projevovat. A čím to bude trvat déle tím to bede horší. Podle toho jak obtíže popisujete jen tak sami nezmizí, soudím jako psychiatr, který má s takovými stavy už nějaké zkušenosti. Běžte na psychiatrii, doporučuji hned.
Držím palce, ať to přejde. To co prožíváte musí to být peklo. :-)