bez travy po tahu
Bob Marley
Kdyz hodne hulim travu (tydeni tahy 3 - 6 jointu denne) a pak zas na chvili prestanu, nemuzu v noci spat a malo jim. Jak dlouho tyto priznaky pri "odvykani" normalne trvaji? Me to prejde vzdy az tak po 4 - 5 dnech. Je to normalní? Dále se chci zeptat, zda je mozne, ze by nekdo napoustel marihuanovou palici opiem, nebo ji jinak rezal necim tvrdsim? Je nejaky rozdil v nebezpecnosti mezi normalnim hasisem (v koste) a plastickym hasisem? Nakonec jeste alkoholova otazka: jak je mozny, ze se mi paradoxne po propite noci udela rano dobre, kdyz si dam pivo?

Odpověděl: Pavel Kubů
ad ranni pivo) Tzv. vyprostovak po propite noci zmirni priznaky abstinencniho syndromu, v ramci ktereho se dostavuje i ranni nevolnost. ad hasis) Co se tyka rizik spojenych s uzitim kannabinoidu jsou na tom oba druhy hasise stejne. Plasticky hasis se nekdy redi henou, coz rozsiruje spektrum toxickych zplodin horeni, ktere poskozuji vystelku dychacich cest a plicnich sklipku. ad opium) Pochybuji vzhledem k cenovym rozdilum mezi obema drogami. Nelze vsak vyloucit ze si nekdo tento koktejl vyrobi pro svoji poterbu. Take jsem nikdy neslysel ze by nekdo napoustel palice necim jinym nez potravinarskym olejem (i obycejna palice pak vypada jako kvalitni skunk) ad "priznaky odvykani") Nechutenstvi a poruchy spanku nepatri mezi obvykle priznaky odneti kannabinoidu. Zrejme se jedna o projev individualni reakce Tveho tela na snizujici se hladinu cannabinoidu v krvi. Na nezjistitelne hodnoty vetsinou klesne behem prvniho tydne od posledniho uziti, coz by mohlo ve Tvem pripade souviset s ustupen nechutenstvi a poruch spanku.