testy
grow
Dobry den , prijali me na skolu a budou delat testy na thc. Pravdepodobne budou brat krev , ale nejsem si jist.Ja nekourim a nepiju marihuanu jsem zkusil 25.7 a testy budou asi az za mesci nejsem si jist.Kamaradi mi radili abych hodne sportoval coz ja delam Workout a chodim do posilovny uz pres rok. Myslite , ze by na to prisli z krve? Kdyz budu 2x dene chodit do posilovny. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Testy na THC se provádějí obvykle z moči, nevím ale na jakou školu jste se dostal ani neznám podmínky testování. Pokud jste kouřil jedinkrát nyní 25. 7. a testy budou za měsíc, tak není pravděpodobné, že by byly pozitivní, tj. že by se zjistilo, že jste marihuanu užil. THC se dá detekovat z krve, slin a potu max do 14 dní, z moči cca do měsíce. Závisí to především na frekvenci a intenzitě předchozího užívání. Ve Vašem případě, tedy v případě jednorázového užití, by doba, po niž budou testy (i z moči) pozitivní neměla přesáhnout 14 dní.
Pokud škola, na niž jste se dostal, dělá takovéto testy, tak se dá předpokládám, že i během studia budou dělat nějaké namátkové testy na přítomnost drog - tedy pokud Vám na škole záleží, doporučuji se marihuaně vyhnout. Závěrem dodávám, že marihuana má i jiná rizika (zejména pro psychické zdraví), než že se na to přijde v testech...
Hodně štěstí. .