Marihuana a spaní
Anonym
Dobrý den.Je mi 16 a puberta se mnou pořád cloumá.S kamarády jsme poslední měsíc a půl kouřili marihuanu každý den.
Mám slabé spaní a na marihuaně se mi líbilo že mě vždy dokázala krásně uspat.
Ale začínal jsem cítit jak mi pomalu začíná ,,vymývat mozek\" a tak jsem ze dne na den přestal.Kamarádi jsou naštěstí rozumní a chápou mě.Ale nastaly větší problémy se spaním než jsem měl dřív.Upřímně nevím zda je to opravdu vysazením marihuany nebo tím že jsem přespalí,neboť za tu dobu co hulim mi přijde že jsem toho naspal až moc :-) .Už poslední dny co jsem hulil jsem se cítil nějak malátný,asi tou přespalostí.Teď spím asi tak 6-7 hodin.Je to boj ráno vstát z postele,jsem víc unavený než když jdu spát.Kvůli dobrému spaní jsem se vrátil ke sportu výměnou za marihuanu.S usínáním nemám nějak velké problémy.Děkuji předem za radu.S pozdravem Anonym :-).

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
předně obdivuji, že jste to s marihuanou takhle rychle zkoncoval a včas si rozmyslel možné zisky a ztráty. Co se týče problémů se spaním, bude to nejspíš kombinace obojího. Po vysazení je celkem běžné, že se objeví problémy se spánkem, a k tomu navíc jste byl "přespalý", možná i trochu "uválený". Pokud budete sportovat a dodržovat pravidelný režim (7 hodin spánku stačí, i když se cítíte unavený, tak Vám to nijak neublíží), brzy se to jistě srovná zase do normálu. Dejte tomu ještě tak měsíc, uvidíte, že problémy pomalu vymizí.