drogy
Petra
ahoj,mam prozbu pred 3 tydny jsem pouzila pervitin jela jsem 12 hodin ucinnost mela 3 hodiny ale na dorazu se me stalo ze jsem mela brneni celeho tela pak jsem vycitala muzovi vse a druhy den my bylo zle a dodet nemam pocit k jidlu odesli mi i bolesti a krecove zily ,mela jsem pocit ze je ve me fetacka a nechce me pustit k mym detem ja jsem to chtela jen skusit ale ted nevim na koho se obratit mam stale sucho v ustech a necitim hlad predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zdá se, že Vám pervitin vůbec "nesedl". Možná nebyl také moc dobré kvality, mohlo v něm být něco, co způsobilo brnění. Také ale mohlo jít jen o pocit, psychickou příčinu. I sucho v ústech a nechutenství může být psychického původu. Zkuste teď nějakou dobu být co nejvíc v klidu, alespoň trochu jíst, ale příliš se nenutit, hodně pít a spát, věnovat se běžným věcem. Zkuste na celý zážitek na čas zapomenout a neopakovat ho, pravděpodobně pomalu nepříjemné pocity zmizí a zůstane jen nepříjemný dojem, že pervitin pro Vás není to pravé (což je pro Vás i Vaše děti rozhodně dobře). Pokud by se stav vůbec nelepšil, pak doporučuji zajít za psychiatrem, který se zabývá i závislostmi. Ale pevně doufám, že to nebude třeba.