MMMM
Dobry den, je mozne se obratit nekam na konzultaci? Zjistila jsem, že můj manžel užívá cca 3 měsíce pervitin. Jsem z toho velice špatná. Můžete mi prosím pomoc kam se obrátit. Máme spolu krásnou holčičku a zrovna jí připravuji do první třídy. Mám strach, aby tohle vše nedopadlo nějak špatně. Děkuji MMMM.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, děkuji za důvěru, s jakou se obracíte na naši poradnu. Chápu, že je to pro Vás velmi složitá situace, zvláště s ohledem na malou dceru. Vzhledem k tomu, že nevím mnoho podrobností o tom, jaký máte s manželem vztah, jak jste na jeho užívání drog přišla, zda měl i v minulosti podobné problémy, zda má manžel nějaké další potíže související s užíváním drog (v zaměstnání, právní problémy, zdravotní problémy...), tak Vám po internetu nedokážu konkrétněji poradit a myslím, že je opravdu na místě vyhledat nějakou odbornou pomoc osobně. Jak ostatně sama píšete. Jen nevím, zda ji chcete vyhledat sama, abyste zjistila potřebné informace a získala potřebnou podporu, nebo zda kontakt chcete využít s manželem nebo ho sháníte pro něj, aby se zašel poradit on.,, V poznámce uvádíte jako dostupné město Tachov. Mohu Vám doporučit obrátit se na kontaktní centrum pro uživatele drog v Tachově. Tam pracují jak s uživateli drog přímo, tak s jejich rodinami a blízkými. více informací naleznete na jejich webu. Níže posílám kontakt a přeji hodně štěstí. Pokud by bylo potřeba, tak znovu napište. Držím palce.
Kontaktní centrum
o. s. KOTEC
K.H. Borovského 1177, Tachov, 347 01
telefon: 608656538, 739285102
http://www.kotec.cz