jak dlouho
nekdo
Dobry den, prosim vas reknte mi jak dlouho me bude obtezovat psychicka chut na pernik kdyz jsem snupala asi 5 mesicu nonstop porad, a pred 6 lety asi kazdy 3 den ale taky az na doraz...tech 6-7 let jsem hodne kourila marihuanu ale na tu chut nemam prosim rekne te mi jak dlouho me to jeste bude svadet jsem cista asi od konce dubna a ted jsem si dala znova uz ani nevim asi 3 dny v kuse ....mam rada si to dat v praci abych si tam mohla zalitat, u jineho dotazu zde pisete ze to bude trvat jeste nekolik mozna let?!!!! to snad ne?! a jinak jeste prosim mi reknete jestli me muze zoloft a gordius samotne i dohromady uspavat a oblbovat, mam rada kdyz mam energii a ted sem brala jen 3 dny gordius a bylo mi strasne nic se mi nechtelo a slabost a tupost, ma to cenu ho brat? nebudu na tom tak ze zivot bude jedna neslana a nemastna cara na techto lecich? radsi jsem je vysadila zoloft asi po pulrocnim uzivani obcas jsem si zapomela dat... dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
chutě samy od sebe nepřejdou. Musí se na tom trochu pracovat, tedy změnit v životě některé věci, kamarády, někdy třeba práci, ve které jste zvyklá brát, najít si nějakou náhradu místo drogy, která by Vás těšila, něco co Vás bude bavit. Jinak je abstinence strašně nudná a vyčerpávající. Také nemá smysl nahradit jednu drogu druhou (marihuanou). Bohužel čekáním se spíš vyčerpáte a stejně to nakonec vede k relapsu. Přestat je docela jednoduché, ale vydržet to je hodně těžké. Bylo by dobré se někým se poradit, přijít na to, co by Vám pomohlo nevrátit se k pervitinu.
Co se týče léků, je třeba vždy je pečlivě vyladit a chvíli počkat, jak budou působit (3 dny je tedy málo). To vše ale jedině s lékařem, psychofarmaka byste si neměla nasazovat a vysazovat podle svého uvážení, není to legrace. S doktorem, který Vám je předepsal se tedy poraďte, co dál. Pokud Vám jedny nevyhovují, je možné zkusit jiné, ale musí to být vždy po dohodě.