Thc v moči
karin.89
Zdravím, měla bych dotaz. Thc jsem měla 20. května ( jedno sklo), 25. června (jedno sklo) a 28.června taky jedno sklo. Dnes je 21.července a já mám jít 23.července na testy. Najdou mi thc v moči? A ještě bych se chtěla zeptat, jaké mají testry policajti, jestli pouze na sliny nebo i jiné. Prosím o rychlou odpověď, děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste od 20. 5. do 28. 6. měla THC třikrát a od posledního užití uplynul téměř měsíc, je nepravděpodobné, že by Vám THC v testech detekovali. Při občasném užití bývají testy z moči negativní cca do 14 dní. Záleží to ale na mnoha faktorech (jednak na délce a intenzitě předchozího užívání, a jednak na individuálním metabolismu, na zdravotním stavu...), proto Vám nejsem schopná takto přes internet zaručit, že výsledek bude 100% negativní. Policie dělá obyčejně testy na přítomnost drog ze slin. V případě pozitivního výsledku je nezbytné vždy test konfirmovat laboratorním vyšetřením z krve. Pouze vyšetřením krve se dá zjistit, zda testovaná osoba je aktuálně pod vlivem drogy (krev obsahuje aktivní THC) nebo zda pod vlivem není, ale někdy v nedávné minulosti drogu užila (krev obsahuje metabolity THC).
Nevím bohužel žádné podrobnosti o Vás a Vaší situaci a ani nevím, proč Vám budou dělat testy na drogy, takže Vám nemohu dát podrobnější odpověď.