drogy
lesy
Dobrý den, 18letá dcera mé kamarádky nejspíš začala užívat drogy. Doma se jí ztrácejí peníze schází se s pochybnými lidmi. Tvrdí že není fetačka protože \"si nepíchá do žíly\".
Prosím o radu co má její matka dělat.
Byla to vždy bezproblémová milá holka. Nedokážu se dívat jak si ničí život. Kam se máme obrátit o radu. Díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Neuvedla jste, odkud Vaše kamarádka je, abychom Vám pro ni mohli doporučit konkrétní zařízení. Proto prosím napište znova a uveďte, o jaká města by šla.
Zatím si můžete pročíst obecné informace pro rodiče zde v přiloženém odkaze, případně je poskytnout k prostudování kamarádce:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Pokud by nebyl problém Praha, může se Vaše kamarádka, případně Vy, obrátit na naši Poradnu pro rodiče a blízké osoby uživatelů drog a na kolegyni, která se na práci s blízkými osobami úzce specializuje. Zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
Fax: 284 824 235
GSM: 39 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Veškeré služby jsou bezplatné. Je třeba se nejdříve se zařízením spojit během provozní doby a na první konzultaci se objednat. Provozní doba PO až PÁ 9,00 - 19,00 hod..
Více zde: http://sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky, pokud budete potřebovat, můžete se na nás opět obrátit.
S pozdravem Markéta K.