Pomoc rodine
kkkkk
Dobry den, je mozne se obratit nekam na konzultaci? Mam zavisleho pritele, male dite, jsem na rodicovske dovolene a zacinam se potykat s financnimi problemy. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Obrátit se na pomoc je vhledem k Vaší situaci, rozhodně rozumné. Neuvedla jste, bohužel, žádné město. Netuším, zda se Vám tento kontakt na kolegyni bude hodit. Pokud ne, napište prosím znova a upřesněte, jaká města máte dobře dostupná. Doporučíme Vám jiné vhodné zařízení, kde můžete vše probrat.
Tato Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části a je třeba se předem na uvedených tel. číslech objednat. Provozní doba PO až PÁ 9,00 - 19,00 hod..
Veškeré služby jsou bezplatné.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel:  284 824 234
Fax: 284 824 235
GSM: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email: ctnacta@sananim.cz
Více informací o poradně, naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky. Ať vše dobře dopadne. Pokud bude třeba, ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.