test
hombre
dobry den jeste jednou
pozna se cizi moc kdyz uz mi byli v minulosti testy delany? pozna se ze to neni moje moc? je lepsi mit moc kdyz nebude moje stejneho pohlavi?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím, za jakých podmínek testování probíhá, zda se odehrává v laboratoři či jinde, jak probíhá odběr moči. Při laboratorním vyšetření se zpravidla záměna moči pozná (především díky odlišné teplotě moči, než jakou by měl mít právě odebraný vzorek) a i na základě dalších věcí. Netuším, nakolik je pravděpodobné, že by se Vám něco takového povedlo. A ani to nedoporučuji. Chápu, že máte strach, že by test mohl být pozitivní. Nicméně, pokud člověk bere drogy, je potřeba očekávat, že se mohou objevit i negativní důsledky. To, že se na to přijde v testu, nemusí být zdaleka nejhorší důsledek braní drog...